niedziela, 19 marca 2017

Dzień 7.

  Cały czas grzebię w tym projekcie w Sf2. Poznaję powoli jak robić formularze, w których są zagnieżdżone kolejne fragmenty formularzy, w których są zagnieżdżone... Niestety rozszerzony formularz wciąż nie chce działać, dane POST-em idą do back-endu, ale tam już nic się nie dzieje. Miało być proste dodanie kolejnego adresu do klienta. Piszę różne dziwne rzeczy związane z "address". Parę godzin później dochodzę do wniosku, że klasa Address i atrybut address w niej, to nie jest dobry pomysł, bo zawęził mi pole widzenia. Okazało się, że address to tylko nazwa ulicy, a cały obiekt zawiera, ulicę, kod, miasto, a nawet godziny składania zamówień. Wróciłem do punktu zero.

  Od siebie dodałem komentarz, ze do tej pory pisałem kod samodzielnie, więc przynajmniej kojarzyłem jak zaprojektowałem encje, a teraz się muszę bawić prawie w reverse engineering, żeby do czegokolwiek dojść, a to już wyższa szkoła jazdy się robi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz