piątek, 31 marca 2017

Dzień 22.

  Nie bardzo miałem wczoraj czas na pisanie, więc piszę na szybko przed pracą dnia kolejnego. Wreszcie udało się rozwikłać problem, nad którym siedziałem ostatnie 3 dni. Potrzebna była konsultacja PM-a i seniora, bo pewne części tego systemu są niezrozumiałe. Po przeskoczeniu tego etapu i zrozumieniu wreszcie jak to jest napisane, udało mi się zakończyć zadania. Za godzinę miałem też zrobione następne, bo polegało głównie na copypaście, zmianie nazw zmiennych i przetestowaniu. Zająłem się więc kolejnym zadaniem. Kolejna zmiana wyświetlania adresu. Prosta sprawa, bo tylko parę ifów w widokach. Skończyłem w godzinę (po drodze oczywiście znowu wynalazłem błąd, który byłem pewien, że nie jest spowodowany moimi zmianami w kodzie, ale i tak przeszkadzał i siał wątpliwość, plus wywalał mi Apache'a, którego musiałem restartować). Zabrałem się za czwarte zadanie, które powstało w międzyczasie zmian wyświetlanego adresu i.. tutaj znowu zonk. Zatrzymałem poprzedni merge request i sprawa jest do dogadania, bo wychodzi na to, że będę robił poprawki w poprawkach, bo niektóre założenia są niedokładne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz