środa, 29 marca 2017

Dzień 21.

  Nie chce mi się za wiele pisać, bo dzisiaj to się już wkurwiłem. Albo się cofam w rozwoju, albo dostałem za trudne zadanie. Wydaje się, że to proste, bo tylko tylko dodanie nowych selectorów do filtra, tylko że wszystkie pozostałe i cały system jest inaczej zaprojektowany, więc praktycznie muszę robić nową funkcjonalność. Znowu parę godzin walenia głową w mur i gadanie do gumowej kaczki nie pomogło. Skorzystałem w końcu z pomocy kolegi, który pisał dużo w tym systemie i wciąż pamięta (skorzystałem nie dlatego, że nie chciałem wcześniej, tylko nikt nie ma dla mnie czasu), ale on też odkrywał, że pewnie rzeczy mi nie zadziałają, bo były inaczej zaprojektowane, więc muszę robić pewne fragmenty prawie od zera. Po drodze jeszcze zauważyłem bug, który później uznano za feature, ale ja myślałem, że to w moim kodzie jest błąd, bo niby czemu mi nagle znika 60 obiektów, które za pierwszym razem się wyświetlają, a później po nałożeniu filtrów znikają. Przy czyszczeniu ich stanów też się więcej nie pojawiają. Okazało się, że nie wszystko w tych filtrach się resetuje do wartości, które zwrócą wszystkie obiekty, ale to odkryłem dopiero w logach Symfony, gdzie znalazłem zapytanie do bazy, przekleiłem do phpmyadmina i przeanalizowałem, gdy się ładnie pokolorowało, wraz z zaciemniającymi obraz aliasami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz